Monday, August 26, 2013

Boa kwon in Japanese and English.

私は悲しい気分で今朝だった。私はいくつかのボアクォンの音楽に耳を傾けたので、私の気分を明るくするために何かをする必要がありました。ボアの音楽を聴くことは本当に幸せな気分に私を置く。ボアは、韓国語、日本語と英語の歌で成功している。彼女が米国に侵入しようとした場合、私は疑問に思う。ボアは、複数の言語での成功となったように、私は友人を作り、アジアの多くの人々に到達したい。私は、あなたが英語とあなたの言語で私に挨拶することを願って。私は、韓国の音楽の大ファンになりました。私はしかし、私はもっと聞きたい韓国のポップミュージックについてのすべてを知りません。私は、あなたが私のブログを読んで楽しみを持っていることを願っています。私は、あなたがコメントしたときにGoogleはなる、種類を翻訳してくださいので使用しています。あなたが表示されている場合は間違いが私に知らせてください。 、素敵な一日を過ごす スコット。 I was in a sad mood this morning. I needed to do something to brighten my mood so I listened to some Boa Kwon music. Listening to Boa's music really put me in a happy mood. Boa has been successful in Korean,Japanese and English language singing. I wonder if she will try to break into the United States. As Boa has become successful in more than one language, I want to make friends and reach many people in Asia. I hope you can say hello to me in English and in your language. I have become a big fan of Korean music. I don't know everything about Korean pop music but, I want to hear more. I hope you will have fun reading my blogs. I am using Google Translate so please, be kind when you comment. If you see mistakes please let me know. Have a nice day, Scott.

No comments:

Post a Comment