Wednesday, September 11, 2013

それは非常に、非常に暑いです。It's very,very hot!

Hello everyone. Today it was very hot! It was very painful just to walk a short distance. The heat made me very sleepy and I had a hard time doing anything. So, finally, I went to the River's edge. I spend time looking at the birds and the boats. It is very relaxing to sit by the river. google will automatically share this blog with G+ so, there will be one less mouse click. Isn't that a big help? Besides google helping me share my blogs, I will be adding a youtube video to every blog. I hope I can make this promise come true. I don't want to disapoint anyone. I will be talking about so many different topics. Will I make any sense. I sure hope you will be happy with the effort I'm making. I'm having fun making this blog and the videos. I hope the people who are visiting will leave a comment or contact me. I would like to talk with people all over the world. I'm glad i could spend some time you guys. Let's chat on skype or by e-meiru. see you soon. みなさん、こんにちは。 今日、それは非常に暑かった!それだけで短い距離を歩くのは非常に苦痛だった。暑さは、私は非常に眠くなると、私は苦労し何もしていた。だから、最終的に、私は川の端に行ってきました。私は鳥や船を見て時間を過ごす。これは非常に川に座ってリラックスしています。 Googleが自動的にG+でこのブログを共有することになり、1より少ないマウスクリックがあるだろう。その大きな助けはありませんか? Googleは私のブログを共有する私を助けに加えて、私はすべてのブログにYouTubeのビデオを追加していく予定です。私はこの約束をかなえることができます願っています。私は誰をdisapointしたくない。 私は非常に多くのさまざまなトピックについて話します。私は、どんな意味になる。私は確かにあなたは、私が作ってるんだ努力で幸せになることを願っています。私は、このブログや動画を作って楽しんでいる。私が訪問している人々がコメントを残すか、または私に連絡を願っています。私は世界中の人々と話をしたいと思います。 私はしばらくの間、あなたは人を過ごすことができ、私はうれしいです。のがスカイプ上または電子meiruでチャットしましょう​​。では、また。

No comments:

Post a Comment